Το SMSmobile, σου επιτρέπει να στείλεις άμεσα ή να προγραμματίσεις αποστολές SMS από οποιονδήποτε Η/Υ στον κόσμο χωρίς εκγατάσταση λογισμικού. Μόλις συνδεθείτε στην υπηρεσία, μπορείτε να στέλνετε άμεσα SMS, σε φίλους, γνωστούς και συνεργάτες. Είναι ιδανικός τρόπος να επικοινωνείτε οικονομικά και άμεσα.
Εγγραφή
Ανάκτηση Συνθηματικού
Λάθος στοιχεία ταυτοποίησης.
Ο λογαριασμός σας δεν είναι ενεργός.
Η ομάδα σας είναι κλειστή.

Εισάγετε στο πεδίο το όνομα χρήστη σας ή το δηλωθέν email. Βάσει αυτού θα γίνει απόπειρα αναγνώρισης του λογαριασμού σας και σε περίπτωση επιτυχίας θα σταλθεί e-mail (στην e-mail διεύθυνση του λογαριασμού) με οδηγίες ανάκτησης του συνθηματικού πρόσβασης.

Όνομα Χρήστη
Συνθηματικό
Επαλήθευση Συνθηματικού
E-mail
Κινητό Τηλέφωνο
Όνομα
Επώνυμο
Τηλέφωνο (σταθερό)
Διεύθυνση
Συμφωνώ με τους όρους της υπηρεσίας
Προκειμένου να προχωρήσετε σε αγορά μονάδων συμπληρώστε τον επιθυμητό αριθμό μηνυμάτων στο παρακάτω πεδίο, τον τρόπο πληρωμής και πατήστε το κουμπί «Αγορά»
Αριθμός μονάδων προς αγορά
Σύνολο με Φ.Π.Α.
Πακέτο χρέωσης
Κόστος ανά μονάδα (προ Φ.Π.Α.)
Συνολική χρέωση (προ Φ.Π.Α.)
Φ.Π.Α.
Σύνολο με Φ.Π.Α
Τρόπος πληρομής:
Τιμοκατάλογος:
Πακέτο Όγκος αγοράς μονάδων Χρέωση
-

Οδηγός SMS αγοράς

Η βιομηχανία SMS είναι σχετικά νέα και άναρχη, θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε ότι το εφαρμοστικό πλαίσιο που την διέπει είναι χαλαρό. Σχεδόν ο καθένας μπορεί να «δημιουργήσει κατάστημα» και να αρχίσει να πουλά SMS, και ως εκ τούτου, η αγορά μαστίζεται από μικρούς μεταπωλητές με εξαιρετικά αναξιόπιστες υπηρεσίες μηνυμάτων.

Η Καπα-TEL συντηρεί πελάτες οι οποίοι έρχονται συχνά σε μας μετά από μια πρώτη αποτυχημένη προσπάθεια σε έναν νέο προμηθευτή ο οποίο πουλούσε πάμφθηνα υπηρεσίες SMS. Η συντριπτική απάντηση που λαμβάνουμε από αυτούς τους πελάτες είναι ότι ήταν χάσιμο χρόνου και χρήματος η επιλογή να εμπιστευθούν έναν τέτοιο προμηθευτή: τα μηνύματα που δεν παραδόθηκαν, η φτωχή εξυπηρέτηση πελατών, η αναξιοπιστία του προμηθευτή, καθιστούν άχρηστη όλη την επικοινωνία.

Για να βεβαιωθείτε ότι παίρνετε αυτό που πληρώνετε, σας συνιστούμε να ζητήσετε τις κάτωθι απαντήσεις από τον SMS πάροχο για αυτές τις ερωτήσεις:

Πως πραγματοποιείται η δρομολόγηση των μηνυμάτων;

  • Υπάρχουν πολλοί πάροχοι SMS στην Ελλάδα και το εξωτερικό που Οδεύουν την κίνηση SMS μέσω του εξωτερικού, προς μεγάλη έκπληξη των πελατών τους, οι οποίοι δεν γνωρίζουν την κακή αξιοπιστία και την έλλειψη κάλυψης που συνδέεται με αυτού του είδους την επιλογή δρομολόγησης. Στις περισσότερες περιπτώσεις ούτε ο ίδιος ο πάροχος δεν γνωρίζει την πορεία του μηνύματος.
  • Η Καπα-TEL εγγυάται την αξιοπιστία στην μεταφορά των μηνυμάτων! Τα συστήματά μας παρακολουθούν συνεχώς την διαδικασία παράδοσης σε όλα τα δίκτυα με στόχο την αξιοπιστία.

Πόσο χρονικό διάστημα η εταιρία που θα συνεργαστείτε ασχολείται με την παροχή υπηρεσιών SMS;

  • Αυτές τις μέρες, η δημιουργία μιας υπηρεσίας SMS (στην προκειμένη περίπτωση η αναφορά αφορά την μαζική αποστολή μηνυμάτων SMS) είναι μια σχετικά απλή διαδικασία, γεγονός που εξηγεί τον μεγάλο αριθμό εταιριών σε αυτό το χώρο. Είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι ο συνεργάτης που έχετε έχει ισχυρή φήμη στην αγορά και διαθέτει ένα αποδεδειγμένο ιστορικό για την παροχή υπηρεσιών ποιότητας.
  • H Καπα-TEL άρχισε τη λειτουργία της το 1989 και δραστηριοποιείται στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας και των υπηρεσιών SMS από το 1996 και είναι από τους μεγαλύτερους παρόχους υπηρεσιών SMS στην Ελλάδα. Η φήμη μας που βασίζεται στην αριστεία των υπηρεσιών μας.

Η Εταιρία που θα συνεργαστείτε είναι μεταπωλητής ή έχει αναπτύξει την δική της τεχνολογία για την παροχή υπηρεσιών SMS;

  • Είναι σύνηθες οι μεταπωλητές να έχουν περιορισμένη γνώση της υπηρεσίας, της τεχνολογίας ή της βιομηχανίας του χώρου γενικότερα. Η Υποστήριξη των πελατών τους αντανακλά συχνά αυτό. Οι εταιρείες αυτές διαθέτουν περιορισμένη τεχνογνωσία και έχουν δυσκολία να παρέχουν ποιοτικές και τεκμηριωμένες υπηρεσίες.
  • Η Καπα-TEL έχει αναπτύξει όλες τις Εφαρμογές και υποδομές που διακινεί εσωτερικά, παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις και μπορεί να τις υποστηρίξει διεξοδικά καθώς και να λειτουργήσει συμβουλευτικά προς την εμπορική επίτευξη του στόχου.

Ποιο είναι το πελατολόγιο του συνεργάτη;

  • Ενδεικτικό της εμπειρίας και της αξιοπιστίας του συνεργάτη είναι το πελατολόγιο του. Είναι προφανές ότι οι πελάτες που τον έχουν εμπιστευθεί είναι κατά κάποιο τρόπο ο καθρέπτης της λειτουργίας του.
  • Η Καπα-TEL διαθέτει ένα πλούσιο πελατολόγιο και την εμπιστεύονται δεκάδες εταιρίες για την παροχή υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας και διαχείρισης SMS. Ενδεικτικό έργο που υλοποίησε είναι η κατασκευή της πλατφόρμας διαχείρισης και αποστολής μαζικών μηνυμάτων του τηλεπικοινωνιακού παρόχου WIND HELLAS !

Υπάρχει τηλεφωνική υποστήριξη για την υπηρεσία;

  • Η επικοινωνία ενός πρόβληματος ή μιας ερώτησης από το τηλέφωνο είναι ο γρηγορότερος και ευκολότερος τρόπος υποστήριξης για τις περισσότερες επιχειρήσεις. Είναι σημαντικό όταν θέλεις να επικοινωνήσεις με κάποιο εκπρόσωπο της εταιρίας αυτό να επιτυγχάνεται εύκολα και άμεσα. Η τηλεφωνική και γενικότερα η υποστήριξη είναι ενδεικτικό της αξιοπιστίας μία εταιρίας, συνήθως οι σοβαρές εταιρίες διαθέτουν υπηρεσίες υποστήριξης.
  • Η Καπα-TEL διαθέτει τμήμα υποστήριξης το οποίο στελεχώνεται από εξειδικευμένο προσωπικό που έτοιμο να αντεπεξέλθει στις ερωτήσεις σας.

Η εταιρία διαθέτει εγγυήσεις επιστροφής χρημάτων;

  • Η συμφωνία επιπέδου επιστροφής χρημάτων είναι ένα κρίσιμο και συνάμα σημαντικό μέτρο που προβάλει τη δέσμευση και την αξιοπιστία του παρόχου της SMS υπηρεσίας.
  • Η Καπα-TEL δέσμευεται για την επιστροφή χρημάτων ή την πίστωση με τα ισόποσα credit στον λογαριασμό του πελάτη στην περίπτωση αστοχίας από υπαιτιότητα δική της.